24 Kasım 2013 Pazar

my7 mantığı

beyler, benim taktiğim şudur...
çok dinle fakat siklemeyerek ; öz konuş fakat çok mana içersin.
sesindeki ve bakışlarındaki kendine güveni yansıtmak zorundasın.
insanlar kaale alınacak varlıklar değillerdir ; sokağa çıkıp rastgele onlarla muhabbet
ettiğinizde bunu anlayacaksınız.
asla ama asla özel bir anınızı anlatmayın, paylaşım yapmayın ; bunu tüm samimiyetimle
söylüyorum ki tüm gizeminiz gider ve sizi sıradan kategorisine koyup siklememeye başlarlar.
hiçbir bilgi vermeyin, bırakın onlar didinsin sizi öğrenmek için...
sıradan insanlara yapılacak olay budur, herhangi bir samimiyetinizi değerlendirirler ;
unutmayın.
özel insanlar vardır ki, sizin de özel olduğunuzu anlamıştırlar.
sizinle paylaşımda bulunurlar, sizin fikrinizi sorarlar, siz söylemeseniz dahi sizinle
beraberdirler sürekli...
bu adamlara ne isterseniz yapabilirsiniz, çok az bulunurlar.
bir tane girdi şuana kadar benim hayatıma, farklı bir yere gitmek zorunda kaldı ; o nedenle
kaybettim dostumu...
şunu söyleyebilirim ki, ortam ağırlığı olan adam olun.
misalen geçen perşembe kalabalık bir mekanda arkadaş bir şeyler söylüyordu ancak kimse
siklemiyordu.
ben bahsedeceği konuyu bildiğimden kulağına eğilip ''izle'' dedim.
ve birden konuyu anlatmaya başladım, herkes susup beni dinlemeye başladı.
böyle birisi olmak istiyorsanız, taktiklerim budur...
esprinin de amına çakarım, geyiğin de...
fakat insanların algı çeşidini sikeyim ki, o an gülseler dahi sonradan sizi siklememeye
başlarlar.
o an çok eğlenceli olsa dahi sonradan boku çıkar ; beni dinleyin ciddiyet ve taşağın sınırını
koruyun.
saçmalayacak yahut taşak geçecekseniz dahi suratınız ciddi bir ifadede olsun ; merak
etmeyin, gülerler ayrıca toplumdaki statünüz de düşmez.
dibine kadar geyik, samimi, ciddi muhabbet için özel olanın sizi bulmasını beklemekten
başka çareniz yok, belirteyim.
ancak şunu da bilin ki, ortamın cool ve ciddi adamı olmak şebeği olmaktan çok daha iyidir.
şuanda aklıma esenler bunlar karşlerim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder