24 Kasım 2013 Pazar

MY7 LİSE GÜNLÜĞÜ

Başlık : http://kancik.sozlukspot.com/w/my7-chronicles/
lise günlüğümden sizi alakadar eden kısımları buraya not düşeceğim.
sizler de, o durumda my7'ın ne yapması gerektiği konusunda tavsiye vereceksiniz...
my7, alfa olma yolunda ilerliyor fakat büyük egosu ona o yaşlarda bela oluyor.
önceden sahip olduğu liderlik ve popülerliği, kendi elleriyle sikiyor...
eskiden insanlar onun peşinde koştururken, artık bunu yapmıyorlar.
samimiyetleri sürüyor, fakat my7 artık tam bir lider değil...
egosu, cool ve karizmatik duruşunu etkiledi...
aralarında en yakışıklı, en bilgili, en kültürlü, en zeki, en güçlü (hem mental, hem fiziksel,
hem karakter) o...
yani, alfalık hakkında her şeyi biliyor ; fakat dönüşemiyor.
egosu, onun alfalık özelliklerinin içine sıçtı...
sınıfa bir beta liderlik ediyor denilebilir ; my7 tüm omega yandaşlarını ona kaptırdı ve şuan 2.
planda...
ve egosu sebebiyle hem mutlu değil, hem de son derece hırçın ve saldıran ; tam olarak ne
yapmalı ?
bilgi akışı başlasın...
not: bu ''yorumla ve yol göster'' görevinizin ilki...
ayrıca, my7'ın içinde bulunduğu genel durum...
hergün farklı şeyler paylaşılacak ve daha çok özele girilecek.
bugün geçtiğinde, bugünkü ödev hakkında hiçbir şey yazılmayacak.
bu, hayatınızda gördüğünüz en ciddi başlık...
o nedenle, saçma sapan işler yapmak gibi bir hataya düşmeyin.
düzenli bir şekilde yazın ve diğerlerinin kesinlikle yazdıklarınızdan ders çıkaracağını
unutmayın ; zaten amacımız bu...
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 17:50)
zaknin ve knight of revenge...
güzel noktalara değindiniz.
''liderliği yani onun olanı almak için assasin gibi soğukkanlı ve kararlı davranmalı.
mükkemmelliğinin ve kendisinin mükemmel olduğunun bilincine vararak egoyu alt etmeli.
zaten onun olanı almak için ıkınmasına ve ekstra bir çaba harcamasına gerek olmadığının
farkına varırsa egosu yüzünden yaptığı gereksiz hareketleri zaten yapmayacaktır.
sonraki adım ise harekete geçmek olacak. hatalarının farkına varıp egosunu yenmiş bir
şekilde betanın karşısına çıkıp soğukkanlılığı ve coolluğunu kullanarak , kasmadan betayı 2.
plana atacaktır. ''
boşaldım.
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 19:57)
''alfa iiii pilir xdxd'' yazmayın orospu çocukları...
siz alfasınız, liseli my7 öğrenci...
öğretin...
taktik verin...
yazmış olmak için yazmayın ; somut olaylardan bahsedin.
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 20:08)
''üsttekileri okumadan yazıyorum, etkilenmemek için. tıfıl my7'ın, benliğinin en rahatsız ve
beta kısımlarından biri olan egosunu dizginleyip, belki de bir kafese koyup, yerine yüksek
dozlarda özgüven-özsaygı-kendini bilmek-kendini sevmek karışımını koyması lazım bence.
ego yıkılabilir ama bunlar yıkılmaz. siklememezlik ve umursamazlığı yaşam felsefesi
edinmeli. aklına gelen her düşünceyi, hissettiği her şeyi saniyesinde söylemeli, söylemediği
her an ona eksi enerji olarak döner çünkü. insanları eğlendirmeye ve onları böyle etkilemeye
çalıştıkça, eğlence olacağını bilmesi lazım. korku için de geçerli bu, dayatarak kullandığı
korku sadece sivilceli my7'ı korkutacak. insanları yönetememekten korkacak, alfa
olamamaktan korkacak, muhteşem espriler patlatamamaktan korkacak, tipinin
beğenilmemesinden korkacak, 'uff snne be slk :s.ss:s:s' cevabı almaktan korkacak, korkacak
da korkacak anasını satayım. kendini bu ihtimallerden korkmayacak kadar keşfettiğinde ise
asıl potansiyeline daha çok yaklaşmış olacak. ''
çıkarmadan 3 posta...
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 20:43)
günlükten alıntı:
''nerede kardeşlik ?
''onlar seni dinlemiyor, beni dinleyecekler'' demesinde mi ?
yoksa ben selam vermeyince, diğerinin de çekip gitmesinde mi ?
sabah yanlarına uğramayınca, onların da bana aldırmamasında mı ?
beraber yapılacak bir şeyde ''zaten sen gelmezdin'' mantığıyla bana haber verilmemesinde
mi ?
ya da en basitinden beraber oynanacak bir oyuna dahi çağırınılacağı söylendiği halde,
çağrılmamak mı ?
hangisi kardeşlik ?
yoksa, kendini mi kandırdın ? .)''
orospu çocukları, ne kadar hırpalamışlar lan beni...
hepsinin anasını sikeyim.
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 20:46)
hayatımın her döneminde saldırdılar...
şuan, bundan zevk alıyorum ve sikip atıyorum.
fakat o zamanlar çok gençtim...
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 20:52)
http://www.youtube.com/wa...zxhh4&feature=related
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 20:54)
http://www.youtube.com/wa...mp;feature=watch_response
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 20:56)
yeni platformda, çoğunuz olmayacaksınız...
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 21:01)
''görevin liseli alfa:toplulugu arkana al kendine saygı kazandır. respect or respect!
bir de ipucu;omega bunların coğu topluluk onunde konusamaz. istediklerini dile getiremez.
baska bır gruba veya sınıfa yada ortama her ne sıkımse omega ve o bastakı sıkımın salagı
betanın veremecegı cevap olur yapamayacagı hareket olur.bu durumda bu koyun surusune
sen lıderlık edersen yolun yarısını gecmiş olursun... ''
güzel şeyler çıkmaya başladı...
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 21:06)
lan yapılacakları söylemek zaten kolay iş...
fakat asıl problem, nasıl ?
beni bulduğunuzda, ne yapmanız gerektiğini biliyordunuz fakat ''nasıl'' yapılacağı hakkında
bir fikriniz yoktu.
şuan, liseli my7 da aynı konumda...
''nasıl?''
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 21:08)
ak sakallı dede pisikologlara qore ''ego ve özgüven zıt özelliklerdir ; biri varken, diğeri
olamaz.''
fakat, benim kitabımda değil...
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 21:28)
''assassinate them all... ''
bunu mu kastediyorsun yarram ?
(unbelievable my7 ?, 28.09.2012 22:06)
bu ilk konu olduğu için, pazartesi gününe kadar taktik vermek serbest...
günlükten alıntı: ''tamam, yanlarına gitmeyecektim. benimle takılacak bir omegam da var ; o
da iyi... ama ne bok yiyeceğim ? o omegayla muhabbet kurup diğerlerinin gelmesini mi
beklemeliyim, yoksa hiç siklemeyip tenefüslerde (tenefüs ne amına kodumun liselisi) kitabımı
mı okumalıyım ?''
bunu sonradan liseli my7, kendi kendisine cevaplamış...
şimdi, sizler de detaylı olarak cevaplayın ; bir liseliden daha iyi cevaplayabileceğinizi
umuyorum...
(unbelievable my7 ?, 29.09.2012 08:42)
günlükten anladığım ve hatırladığım kadarıyla, beta harika bir şekilde ''alfa taklidi'' yapıyor...
beta olduğu ipuçlarını ise, göremiyor omegalar.
(unbelievable my7 ?, 29.09.2012 08:53)
ihtimallerle işimiz yok.
(unbelievable my7 ?, 29.09.2012 09:25)
''madem beta bir taklitçi,ve alfa bunun farkında etrafındaki omegaların bunun farkına
varabilmesi için portatif soğuk savaş çıkarması lazım. ortamda küçük bir rekabet kokusu
olduğunda alfa taklidi yapan bu konuda hataya düşer kendini rekabete atar ve savaşmaya
başlar fakat alfa cool ve siklemez tavrıyla her türlü enerji akışını keser.-çok önemli-zihinsel
her türlü aptalca girişimini rahat bir şekilde dalgacı bir tavırla betaya 'boomerang' etkisi
yapmasını sağlar.''
cool, ciddi olmanın size verdiği en büyük etkilerden birisi ''geri dönüş''tür ; yani boomerang
olayı...
birisi size saldırabilir.
fakat siz siklemezseniz, kendisine saldırmış olur.
ayrıca liselilerin düştüğü en büyük hata, espri-şebeklik ayrımıdır...
espri günde 3-4 kez yapılır ; şebeklik daima...
ve espri cool imajınıza artı katar ; şebeklik o imajı yok eder...
ayrıca, ciddi ve cool olmak, size saldıracak olanın iki kez düşünmesini sağlar ; ciddi ve
cool'dan kastımız yarrak kafalı ve somurtkan değil.
eğer lisedeyseniz, arkanıza yaslanın ve şebekliklere tebessüm eden taraf olun ; şebekliği
yapan değil.
arada sırada zekanızla espriyi patlatın...
ve emin olun, siz şebekliği bıraktığınız an, başka bir birey onu göğüsler... (önemli)
siz de cool bir şekilde gülümsersiniz.
bunları uygulayın diye söylemiyorum ; zaten altın vuruş'tan sonra bu tarz birisi olacaksınız.
(unbelievable my7 ?, 29.09.2012 11:46)
38 cm boylu moron, iyi taktikler...
aferim.
diğerlerini okuyacağım.
(unbelievable my7 ?, 29.09.2012 18:34)
''@50 beta işi, peki ..
insanları manipüle etmenin kolay birşey olduğunu kimse söylemedi sana, zaten bunu herkez
yapamaz.
yapamayanlarda bu bize uymaz bilaader diyip kaybeder. farkında olmadan 'ben betaya
boyun eğmem' dedin ve yine egona yenik düştün.
bazen insanların egosunu yükselterek besleyerek aslında ne kadar aptal olduklarını ortaya
çıkarabilirsin.
veya söyledikleri yalanlara inanarak daha çok bilgiye ulaşabilirsin.
veya ondan daha aptal olduğuna onu inandırarak farkında olmadan gardını düşürmesine ve
yanında daha rahat davranmasına tanık olabilirsin.
işte bilgi ve zeka budur,
liderlik budur.
kimsenin bilemediği gerçeği sadece senin bilmen , görmen ve farketmeselerde
bilinçaltlarında senin istediklerini yapmaları.
ve bunları yaparken sana karakterinden ödün ver, demiyorum.
eğlen, diyorum.. ''
onursuzca...
bunu yaparken beta olacağından emin olabilirsin.
bir beta, en az alfa kadar yetenekli olabilir...
fakat alfa'nın mistik güçlerini kullanabilmesinin tek nedeni, gittikleri yolların farklı olmasıdır.
(unbelievable my7 ?, 29.09.2012 18:39)
moron, ''süper ego'' dediğin şey ''hadi şu insana iyilik yap'', ''kendini siktir et git şu fakiri
doyur'' diyen alt benliğindir.
ego ile alakası yoktur...
(unbelievable my7 ?, 29.09.2012 18:42)
@reckless gerzeği, ''nothing is true, everyting is permitted''ı yanlış almış...
moron, senin alfa olmanı belirleyen şey, gittiğin yoldur.
şuan bir beta olduğunu görebilirsin ; sadece bak.
@kabuğunu siken: güldüm pezo...
@zaknin: '', lisedeki my7'ın bir hatasıda konumunu kaybetmeme uğraşıdır.''
hedşat
@scorpezevenk: '' enerji emmekmiş ''
böyle bir olay var yarram...
bazıları doğuştan ''otomatik alfa tüketimi'' veya ''alfa frekansı'' kullanır.
yanlarına gittiğinde güçsüz hissedersin yahut değersiz görürsün kendini...
alfa, ''cool, karizma erkek profili'' değildir ; gizemli güçlere sahip bir canavardır.
asla aksini söylemedim...
@hepinizi: ''egona kaybetmiş bir durumdasın. sosyal konumu yüksek bir liseli için gayet
doğal bir durum. kolayca aşılabilir bir sorun, tek yapman gereken mantıklı olmak. doğal
oldun, kendin oldun, istediğin gibi oldun, ve başkalarının gözünde yükselip ortamın lideri
oldun. sonra daha da yükselmek istedin, yapay oldun, kendinmişsin gibi oldun,
istediğinmişsin gibi oldun, ve düşüp kaybettin. liseli, kendi egonu tatmin etmek için
başkalarının seni övmesine ve köpeğin olmasına ihtiyacın varsa, kaybedersin. ego olmadan
olmaz elbet, yalnız egon özgüveninden daha fazla olmasın. fazla olursa, egon seni yönetir.
sen egonu yönet. sen alfasın, sen rahatsın. senin birinci planda istediğin, içinden geldiği gibi
ve istediğin gibi davranıp rahat yaşamak. ikinci planda ise istediğin sosyal üstünlük. sosyal
üstünlük isteğini birinci plana alırsan kaybedersin.
yapman gerekeni anladın. başkalarının senin hakkındaki kişisel düşüncelerini
umursamayacaksın. kimse senin dostun değil, sen yalnızsın. bunu şu anki durumundan
anladın, keşfettin. sen ve alfan varsınız, ve sen bir alfasın. insanlar senin hakkında istediğini
düşünebilir, sen istediğin gibi yaşamak istiyorsun ve yaşayacaksın. sen bunu yaptığın an
zaten köpeğin olacaklar, bu da senin bonusun olacak. son bir söz söylemem gerekirse;
''düşmekten korkmadığın zaman yükseleceksin.'' ''
bazen sıçsan ve liseliliğe vursan da, iyi...
@reckless: seni çaylak yapmıyorum.
(unbelievable my7 ?, 29.09.2012 18:52)
http://www.youtube.com/watch?v=zn8wbrxq-ac
''yanlış anlama seni severiz''
böyle kafiye mi olur lan ?
(unbelievable my7 ?, 29.09.2012 21:32)
''bu yıl gideceğim dersanemdeki ilk günümdü...
omegamla aynı sınıftayız ve yine alfa rolü üstlenmeye çalışan bir herif var.
fakat, cool davranışım ve ciddiliğim karşısında aciz kaldı ve benim bir alfa olduğumu anladığı
için benimle aynı safa geçti.
farkında olmadan birkaç kez ağır iplemedim herifi...
mala bağladı diyebilirim.
otobüs durağına giderken beta team'i gördüm ; bir tane de hayatımda gördüğüm en
bozulmamış omega vardı. (o herif halen, hayatımdaki en bozulmamış omegadır)
onlarla selamlaştık ; tokalaştık.
ben onları görmemiştim ; fakat onlar bana seslendiler.
tam giderken, hemen yanlarında oturan 2 tanesi de seslendi ; onları da görmemişim.
onlarla da tokalaştık.
omegam ''oyalamayın lan adamı, durağa yetişmesi lazım'' dedi.
ben de ''olm geçti lan zaten'' gibisinden bir şebeklik yapmak üzereydim ki, bir şey beni
durdurdu.
gayet güzel bir şekilde tonlama ve beden diliyle ''olm geçti lan zaten'' dedim.
bunlar zamanla daha da otomatikleşecektir...
otobüs durağındaki tüm dişiler beni kesti...
eskiden aynı sınıfta olduğum kızın yanına gittiler ; ne konuştuklarını tahmin edebilirsin.
sonra 2 tane kendine güvenli olan beni keserek geldi ve tam önümde durdu.
ben onlara bakarken, onlar da bana baktılar ve ben kafamı çevirdim.
tekrar baktığımda halen içli içli bana bakıyorlardı...
velhasıl kelam, otobüse bindim...
sabah eski sınıf arkadaşım olan kızla yine aynı otobüsteydik fakat selam sabah yoktu...
mesafeden diyelim.
aynı yolu yürüdük, yine selam sabah yoktu...
bu kızların beni arzulaması olayından sonra, kızın oturduğu koltuğun yanından geçer
geçmez beni kolumdan tuttu ve el salladı ; muhabbet manasında...
siklemedim gittim arkaya oturdum.
ineceğim yere geldiğimde o kız yer değiştirmişti...
inmek için öne doğru yürüyordum ve tam o kızların önünden geçtiğimde ''şu çocuk'' diye bir
şey duydum ; devamını mesafeden dolayı duyamadım.
yine tahmin edebilirsin...
bazı şeyleri idrak etmeye başladım artık.''
liseli, liselidir...
ama ben biliyorum, bu piç çok yakışıklıydı.
(unbelievable my7 ?, 29.09.2012 23:39)
''bu yıl gideceğim dersanemdeki ilk günümdü...
omegamla aynı sınıftayız ve yine alfa rolü üstlenmeye çalışan bir herif var.
fakat, cool davranışım ve ciddiliğim karşısında aciz kaldı ve benim bir alfa olduğumu anladığı
için benimle aynı safa geçti.
farkında olmadan birkaç kez ağır iplemedim herifi...
mala bağladı diyebilirim.
otobüs durağına giderken beta team'i gördüm ; bir tane de hayatımda gördüğüm en
bozulmamış omega vardı. (o herif halen, hayatımdaki en bozulmamış omegadır)
onlarla selamlaştık ; tokalaştık.
ben onları görmemiştim ; fakat onlar bana seslendiler.
tam giderken, hemen yanlarında oturan 2 tanesi de seslendi ; onları da görmemişim.
onlarla da tokalaştık.
omegam ''oyalamayın lan adamı, durağa yetişmesi lazım'' dedi.
ben de ''olm geçti lan zaten'' gibisinden bir şebeklik yapmak üzereydim ki, bir şey beni
durdurdu.
gayet güzel bir şekilde tonlama ve beden diliyle ''olm geçti lan zaten'' dedim.
bunlar zamanla daha da otomatikleşecektir...
otobüs durağındaki tüm dişiler beni kesti...
eskiden aynı sınıfta olduğum kızın yanına gittiler ; ne konuştuklarını tahmin edebilirsin.
sonra 2 tane kendine güvenli olan beni keserek geldi ve tam önümde durdu.
ben onlara bakarken, onlar da bana baktılar ve ben kafamı çevirdim.
tekrar baktığımda halen içli içli bana bakıyorlardı...
velhasıl kelam, otobüse bindim...
sabah eski sınıf arkadaşım olan kızla yine aynı otobüsteydik fakat selam sabah yoktu...
mesafeden diyelim.
aynı yolu yürüdük, yine selam sabah yoktu...
bu kızların beni arzulaması olayından sonra, kızın oturduğu koltuğun yanından geçer
geçmez beni kolumdan tuttu ve el salladı ; muhabbet manasında...
siklemedim gittim arkaya oturdum.
ineceğim yere geldiğimde o kız yer değiştirmişti...
inmek için öne doğru yürüyordum ve tam o kızların önünden geçtiğimde ''şu çocuk'' diye bir
şey duydum ; devamını mesafeden dolayı duyamadım.
yine tahmin edebilirsin...
bazı şeyleri idrak etmeye başladım artık.''
liseli, liselidir...
ama ben biliyorum, bu piç çok yakışıklıydı.
1 gün sonra
''okula gittim...
lan en ciddiyet ve coolluk olayını tam olarak uygulayamadığım için alfam tedirgin oldu ;
hissettim bunu...
saçma sapan şeyler anlatma isteğim halen devam ediyor.
cidden siklemediğim zaman ise, insanların köpek gibi bana geldiğini görüyorum.
fakat, bir alfanın kaderi yalnızlık ; bunu bir kez daha anladım.
''it iti ısırmaz'' mantığıyla, betalar ve omegalar birbirlerine tutunuyorlar.
lider ise yalnız kalıyor...
misalen çıkışlarda, iki adam kanka şekilde gidiyor ; birisi benim en iyi omegamdı geçen
senelerde...
yalnız olmak, benim yolum...
eğer yanında birileri varsa, yanlış yoldasın.
eğer daima sana yalakalık etmek için peşinde dolananlar varsa, yanlış yoldasın.
ben yalnız kurtum ; bunu biliyorum.
ona yakışır davranmam gerektiğini de biliyorum.
zor...
onlara benzemek için egomu 1 yıl boyunca şişirmemin bana verdiği zararları görebiliyorum.
yaralarımı sarıyorum...
fakat şunu öğrendim:
-iltifat etme
-iltifat ve onay bekleme
-yorum yapma
-soru sorma
-birisi hakkında konuşma-aşağılama yapma
birisi güzel bir şey mi yaptı ?
''varool başkan'' deme...
neden ipliyorsun ?
sen mükemmel şeyler başarırken kimse bunları sana söylemedi.
iltifat isteğin nedir ?
seni övmelerini neden istiyorsun ?
saçma...
gereksiz...
onay beklemek ise, bir alfayı öldüren en büyük etkendir. (cidden önemli)
eğer sen espri yaptıktan sonra insanların gözüne ''acaba gülüyor mu?'' diye bakarsan, bunu
anlarlar ve bitersin.
eğer bir şey yapmak için, onları yoklarsan ; lider kimliğin gider.
eğer bir betaya ''şunu yapalım mı?'' diye sorarsan, lider o olur. (adam liseli ve ağır sikmiş)
kimse yorumunu merak etmiyor...
eğer yorumun değerliyse, kendine sakla.
sana sorulmadığı sürece konuşursan, sadece dış kapının mandalı olursun ; alfa değil.
soru sorduğun kişi kimdir ?
otoritedir...
sen, otoriteye soru sorarsın.
düşün...
en küçük saçma sapan bir şeyi sırf muhabbet olsun diye soruyorsan, alfa olma ihtimalin var
mıdır ?
muhabbet neden seni gersin ?
sen arkaya yaslanıp domine edensin ; şebeklik yapan değil.
soru sorarsan, otorite o kişi olur...
parmağınla birisini işaret ettiğinde, diğer üç parmağın seni işaret eder... (yüzyılın sikişi)
eğer ''iyi konuşursan'', iltifat etmiş olur ve cool imajdan çıkarsın.
eğer ''kötü konuşursan'', bunun 3 katı sana gelecektir.
2 gün sonra...
omega tamamiyle betalaştı.
bunu görmek, üzücü...
beta, onu kendisi gibi yaptı.
bugün gerizekalının biri bayılma taklidi felan yaptı dikkat çekmek için ; biraz da onunla
uğraştım.
söylediği yalanları ve yaptığı numaraları rahatça anladım ; fakat yüzüne vurmadım.
betalaşmış omega ve diğer beta grupları, hepsi çevremdeler...
tek amaçları beni de beta yapmak...
bunun için dışlıyorlar!
dışlamaktan kastım, ''sen git'' olayı değil.
benim, onlarla olan muhabbete ortak olmak için gelip yalakalık yapmamı bekliyorlar.
fakat, bu olmayacak!
bundan sonra tenefüslerde kitap okuyacağım.
ne kadar az konuşursam, o kadar kolay cool imaja bürünürüm ve alfamla iletişime geçerim.
ben en iyiyim...
bunu biliyorum.
bazen sadece en iyi olmak yetmez...
bazen, kendi kendinin önüne geçebilmen gerekir.
yalakalık...
insanların bağ kurmak için birbirlerine oynadıkları basit oyun...
bana göre değil.
ben alışılmışın dışındayım.
ben, kuralları değiştireceğim. (bu mottoyu, ilk kez burada kullandım)
sessiz olup, cool olup, hepsini zekamla bastıracağım.
yalnız olmak...
hepimize masallarla ve dizilerle aksi öğretilen, fakat daima gerçekliğini koruyan doğa
yasası...
belki de insan ırkının zayıflıklarının tek sebebi, yalnız olduğunu kabullenememesidir.
birlikte olanları birlikte tutanın menfaat olduğunu görmesine rağmen doğruyu
söyleyememesidir...
1 gün sonra...
''yalnız kalma'' işi konusunda küçük pürüzlerim var ; çünkü buna alışkın değilim!
fakat, basitçe halledeceğime eminim yarın.
bugün sabah yanlarına gitmedim betaların, siklemedim...
ilk derste bir şey oldu, bir şey söyledim ve betalardan birisinin ''la sen burada mıydın?'' diye
arkadaşça bir biçimde bana bağırdığını duydum, siklemedim.
kendi liderliğini kabul ettirmeye çalışmıyor ; liderliklerini kabul ettirmeye çalışıyorlar.
eski omegam da beta artık...
beni soyutlayıp kendilerine çekmeye, çekince de dışlamaya çalışıyorlar.
neden ?
yeteneklerimin körelmesi için...
bundan sonra mottom ''cool ol, dalga geç, eğlen''
yani, sikleme...
canının istediklerini yap ; tek amacın eğlenmek olsun.
sonra, mükemmel iç dünyana geri çekil ve seni takip edişlerini izle.
hatamı yakaladım...
bir lider, mükemmel olduğunu göstermezse, insanlar neden onu takip etsin ?
ben önce hiçbirini siklemediğimi davranışlarımla belirtirken, aşağılamaktan ziyade hafif dalga
geçeceğim ve eğlendikten sonra da ''yardırdım fak yea'' diyerek cool imajıma tekrar
bürüneceğim.
ben mükemmelim ve artık başka bir devir başlayacak... (beyler, bu cidden büyük bir dönüm
noktasıydı... )
birkaç saat sonra gelen not: ayrıca, gerzek heriflerin benim dişilerle taşak geçişimden aşırı
etkilendiklerini görüyorum.
onların yapamadıklarını yapmam, onları deli ediyor ve hayranlık uyandırıyor...
ama bu pek umrumda değil şuan.
egomu dizginleyip saçma sapan ''dikkat çekme'' dürtülerinden kurtulmam şart ve bunu
bilinçaltım halledecek.
(unbelievable my7 ?, 03.10.2012 19:34)
#99714423 paylaş şikayet et
tavsiyeleri
-
-
-
şeklinde yazın...
birçok yazıyı okumadım dahi...
liseli my7 da siklemedi.
(unbelievable my7 ?, 03.10.2012 19:35)
saldırma gibi bir şey yok...
sikip atıyor zaten.
üstünlük kurup kendine bağlayamıyor ; bence bağlamamalı da...
fakat bunu istiyor.
elde edince de siktir edeceğine eminim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder