24 Kasım 2013 Pazar

Hiç Düşündün mü ne yapıyorum diye?

hayatın nereye gidiyor diye.
kendine ve potansiyeline ihanet etmeye devam mı edeceksin?
istediğin gerçekten bu mu?
sahip olduğun gücün hala farkında değilsin değil mi?
herşeyi kontrol edebilecekken, kızları dert edip ağlıyorsun.
cidden amına koyim gerçekten yapmak istediğin bu mu?
hayattaki amacın ne?
neden geldin bu dünyaya?
*devlet memuru olup, aylık sikimsonik bi miktar maaş alıp, sonra evlenmek, canın sıkılınca
da sözlüğe girip bi kaç komik başlık okumak mı?
olması gereken bu mu sence?
sana şimdi bunları neden yazıyorum?
neden sana yazıyorum?
sence bunlar bir tesadüf mü?
potansiyelinin ve ilerde biraz yardımımla kazanabileceğin yeteneklerini görebiliyorum.
istediği herşeyi yapabilen,
kadınları kendine köpek eden,
*her hangi bir işte mükemmel başarı sağlayan biri.
ciddiyim bunlar yapabileceklerinin yanında pastanın üstündeki çilek gibi kalıyor.
bana inanmak istemeyebilirsin, derdim insanları kandırıp popüler olmak olsaydı başlık
açardım, ama yapmadım...
şimdi, yaşamak istediğin hayat ne?
sadece bir istatistik olup yalnızlığınla kahrolarak toplum içinde yok olup ölmek mi?
yoksa hayatında dilediğin gibi yaşayıp; dertsiz, tasasız, mükemmel bir yaşam sürmek mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder