1 Aralık 2013 Pazar

g.b.a 3

hangi bir kiza sizi uzme hakkini veriyorsaniz, veya kafaniza takiyorsaniz, bu basligi sizin icin yaziyorum.

edit :
---
bu baslikta hayattaki sorunlarin bi yerde hep kadinlardan kaynakligini goreceksiniz. ve kadinlar'i siklememeye basladiginizda, gercekten degersiz varliklar oldugunu gordugunuz zaman, hayatiniza aci degil sadece mutluluk katacaklar.

basligi rahat okumak icin: http://inci.sozlukspot.co...unden%20bosalan%20adam/1/
---

merhaba beyler. ben gotunden bosalan adam. gercek ismimi bazi sosyal problemlerle ugrasmak istemedigimden vermiyorum. ben bi kadin dusmaniyim. ve sizin de uzgun oldugunuzu biliyorum. belki siz hayattan ne kadar biktiginizin, sikildiginizin farkinda degilsiniz. belki nicin uzgun oldugunuzun farkinda degilsiniz. belki de hic farkinda olmamalisiniz.
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 00:59 ~ 22.11.2011 01:06)

klavyemde turkce karakterlerin olmayisindan da anlasilacagi uzere baska bir ulkede yasiyorum. size dunyadaki butun kizlarin altyapisini, beyinlerinin calisma seklini anlatacagim. ve emin olun, anlattigim seyler hosunuza gitmeyecek.

onunuzde iki secenek var, bunu pesinen soyluyorum. butun iliskilere farkli acidan bakacaksiniz, ve bu kesinlikle olumlu bi pencere degil. asil sorunlarinizin farkina varacaksiniz. ve kadinlarin hayattaki amacini anlayacaksiniz. benim tavsiyem, basligi terk etmeniz. siktir olup gitmeniz. cunku yazdiklarimdan sonra, her sey iyice boka saracak.
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 01:00)

bu entry'i okumaniz, bu yolda devam ettiginizi gosteriyo. oncelikle kendim hakkinda biraz bilgi vereyim. daha once sozlukte baska bi yazi dizisi denemistim, bir suru insanin hayata, olaylara bakisi degisti. o da iliskiler uzerineydi. tamamlamadim, ama onemli olan tamamlamam degildi, alacak insan almasi gerekeni almisti. kalan bosluklari da burada toparlayabilirler. o yaziya sigara dersek, simdiki yazim eroin kadar agir. soft bir sey degil yani. benim cinsel gorusum duz. hayatimda sadece kadinlarla birlikte oldum ve onlarla devam edecegim. aseksuel biri degilim, gayet cinsel ihtiyaclarim var. ve isin ilginc yani ne biliyor musunuz? butun kizlar onlar hakkinda dusunduklerimi biliyor. ama tek telefon gorusmesiyle coguyla yatabilirim. bu onlarin bir nevi "susturma", "bastirma", "sindirme" psikolojisi..
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 01:03)

yorum yapan ibneler, olay cok basit di mi size gore. birini seversin, birine kaptirirsin kendini, asik olursun, belli bi sure sikersin, sonra sorun olur, baska birini seversin, asik olursun. "ask" dediginiz sey, cinselligin perdelenmesi. allah askina, turkiyede kac kizi ask hikayeleri olmadan sikebilirsiniz? kendinizi, kendi yazdiginiz hikayelere kaptirmayin.
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 01:05)

az onceki entry'imde olayi uyusturucuya benzettim. bunun tamamen yanlis oldugunun farkina vardim simdi. tam tersi, bu bir uyanis. bu bir isyan. beyniniz sacma sapan seylerle uyusturulmayacak artik. televizyonda gordugunuz ask'a, populer romanlarda okudugunuz ask'a, sarkilarda dinlediginiz ask'a gotunuzle guleceksiniz. cocuklara, cabuk uyumasi icin masal okuruz degil mi? ve onlara anlattigimiz sey ask'tir. simdiye kadar, omrunuz boyunca ask'la uyutuldunuz. ve size askla ilgili anlatilan her seyin tamamen sacmalik oldugunu anlatacagim.

biliyorum bu cok zor bi sey. insanlarin dusuncelerini degistirmek, hele boyle tabular olan, belli basli konularda. ben buranin genc potansiyelini seviyorum. size sadece iki soru soracagim:

1) kafanizdaki ask kavraminin tamamen cocuklugunuzla alakali oldugunun farkindasinizdir. peki cocuklugunuzda "asik olunacak"larin temelini atarken, kadinlari yeteri kadar taniyor muydunuz?

2) istediginiz an istediginiz her kadinla seviyor olsaydiniz, durust olun, hangisine baglanirdiniz, asik oldugunuza mi, size asik olana mi?

bu sorular anlamsiz gozukuyor olabilir. kadinlarin erkekleri nasil somurdugunu, bu altyapinin nasil olustugunu okuduktan sonra bu entry'e geri dondugunuzde farki anlayacaksiniz.
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 01:10)

evet oncelikle anlasilmayan su noktayi duzelteyim, ben "ask olmadan seks olmaz" demiyorum. seks yapabilme ugruna uydurdugunuz sevgi yalanlarina kendinizi kaptirip, sevginin varligini dogrulamaya calismak komik diyorum. ask ask diye vizildayan tipler, cinselligi ozgurce yasayamayanlardir.

bir cok genelleme yapacagim, ama lutfen yaziya simdiden atlamayin. sonucta dunyadaki istisnasiz her kadini baglayacagim bir duzlem olacak. ilk entrylerimde belirli cesarete sahip olan okuyuculari kazanmak istedim sadece. onyargili, karsidakine konusma payi vermeyen sikik karakterli insanlar elendi boylece.

burada tibbi terimlerle cirkinlesen, sogudugumuz psikoloji olmayacak. veya teorik gelen, "ulen gercek hayatta ne isimize yarayacak" dedigimiz seyler. bu yazidan sonra hicbir egitim almadan, kritik analizleri yapabilecek seviyeye geleceksiniz, eger kendinizi uyutmak istemiyorsaniz. butun hayatinizdaki sorunlarin temelini ve nasil cozulecegini goreceksiniz.
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 01:22)

iyi motivasyon vaad eden seye insanlar hemen atlarlar. "kiz tavlayacaksiniz" dendiginde, ya da "para kazanacaksiniz". ama kotumser seylere, sadece belli cesarete, belli zeka seviyesine ve guce sahip insanlar devam eder. bu guc daha onceki deneyimlerden gelebilir. burada yazdiklarimi soyleyen ilk insan degilim. sadece karman curman seyleri iyi bi sekilde toparlayacagim ve olaya farkli bi acidan bakmanizi saglayacagim.

asik oldugunuzu sanmanin uc asamasi vardir :

1) cinsel aclik
2) cekim
3) baglanma
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 01:29)

olaya biyolojik olarak bakarsak. bu uc asama asagidaki gibidir.

1) cinsel aclik : testosteron.
2) cekim : adrenalin, dopamin, serotonin.
3) baglanma : oksitosin, vazopressin.

cinsel acliginiz tamamen testosteron tarafindan kontrol edilir. siz katilmazsiniz.

cekim asamasinda, karsindakine kitlenirsiniz. baska bir sey dusunemezsiniz. bunu saglayan uc salgi var. ilki adrenalin, asiri heyecan sirasinda salgilanan hormon. kalp atislarini hizlandirir, agziniz sulanir, terlemeye baslarsiniz. sonra sira dopamine gecer. bu bi nevi odullendirme sistemini devreye sokar. karsidakini istersiniz, ve her adimda kendinizi daha cok odullendirirsiniz. bu odullendirme dopaminle olur, ve kokainle ayni etkiyi saglar. bu hormonla birlikte, uyku uyuyamaz, yemek yemek istemezsiniz. istahiniz kesilir. enerji dolu olursunuz.

ve serotinin. ask'in en onemli hormonu. karsindakini iyice dusunmenizi saglayan hormon. evet bu hormon insanin dusunce odagini tamamen degistirebiliyo. obsesif-kompulsif bi yapiya sokuyo sizi.

bir suru cift kendi iliskilerinin ozel olduguna inanir. daha yakin olduklarina filan. ve bu da bizi ucuncu asamaya baglanma'ya tasir.

biraz sikici gozukuyor olabilir. ama oncelikle olayin biyolojik temelini atmak zorundayiz.
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 01:41)

size bunun beyindeki isleyisini anlatmamin nedeni, olayin hicbir sekilde ozel olmadigini, tamamen mekanik bir sey oldugunu gormenizi saglamamdir. ozel sebepler cok bulunur.

hatta bazi bilim adamlari insanin once konusup, sonra dusundugunu soyler. yani mesela beyindeki bazi aktiviteler sonucu "bu pahali!" deriz. ve sonra neden pahali oldugunu dusunup aciklamaya calisiriz. beyin sinirsiz aciklama kapasitesine sahiptir. bu yuzden her insan "ozel" olduguna falan inaniyor bunun. allah askina, butun herkesin dilinden dusmeyen bir sey bu kadar ozel olabilir mi?

her neyse, 3. asama bagliliga gelirsek. bu butun olayin cozumlendigi yer. bu insanin gozunun onunden bi serit gibidir. "evet, ben gelecegimde bu kizin olmasini istiyorum, onunla evlenmek, ondan cocuklarim olsun istiyorum". bunu saglayan iki hormon var. oksitosin ve vazopressin.
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 01:46)

oksitosin bi nevi sarilma hormonu. asiri guclu etkiye sahip. bosalma esnasinda siddetli bi sekilde salgilanir. bu hormonla birlikte ciftler birbirlerine daha bagli ve birbirine daha yakin hissederler. ozellikle seksten sonra. bi cift ne kadar cok seks yaparlarsa, bi sekilde o kadar daha yakinlasirlar, baglanirlar.

annenin cocuga bagliligi da bu hormondan kaynaklaniyor. cocuk dogarken anne bu hormonu siddetli bir sekilde hissediyor. ve ilk defa cocuga bakiyor.

butun bu hormonlarin islevleri deneylerle kanitlanmistir. isteyenler arastirabilir. mesela bir kadina o hormonu basip sonra baska erkekle tanistiriyorlar, ve kadin o erkege sarilip onu opmeye basliyor.

beyler kadinlar her yerde. dunya nufusunun hemen hemen yarisi. hayatinizin icinde, hayatinizi sikiyor. bunun artik farkindaligina sahip olun artik. yoksa ezik, basi egik bi sekilde sizi komuta etmelerine izin mi vereceksiniz? allah askina, inci sozlukteki yapay "abazalik akimi" bile ne kadar vahim bi halde oldugunuzu gosteriyor.

ben bu sitenin potansiyeline inaniyorum. burada cok zeki insanlar var, ve olayi tamamen cozecekler. bu sekilde, bi kac erkek kadinin esiri olmaktan kurtulacak.
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 01:54)

kadinlarin en buyuk orgazmlarini bebekleri tarafindan emzirilirken yasadigini biliyor muydunuz? bu onlarin arasinda sir gibi bir sey.. ama daha bitmedi.. baglanma asamasinda bi hormonumuz daha var: vazopressin.

umarim bazi konularda biraz olaya bakisi kapmissinizdir. simdiden bir cok entry okudunuz ve okuyama devam ediyorsunuz, gercekten bu konuda bilgi sahibi oldugunuzda bir suru bosluk dolacak. kafanizdaki soru isaretleri gidecek. ve dunyanin ne kadar pis bi yer oldugunu biraz daha goreceksiniz.

vazopressin de seksten sonra salgilanan uzun sureli bi hormondur. bobrekler tarafindan susuzlugu kontrol etmek icin kullanilir. uzun sureli iliskilerin temelini bu hormon belirler.

erkekler genellikle bu hormunun etkilerini bastirmaya calisir. bunu aldatilmis hissettiklerinde, veya partnerini etraftaki abazalardan korumayi basaramayinca hisseder.

olayi gorebiliyorsunuz degil mi, "baglilik"i? ki bunlar sadece kimyasal aciklamalar..
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 02:02)

herkese kolayca "dost" diyebiliyorsunuz degil mi. halbuki hayatta bir kac dost ya edinirsiniz ya edinemezsiniz. bunu hissediyorsunuz, ama itiraf edemeyecek kadar korkaksiniz. benim muhatabim kizlar oldugu icin bu yaziyi kizlara karsi yaziyorum. ve bir kiz, elde edilecek bir arkadas degil, bir dusmandir. kadinin dogasi bencillik uzerine kuruludur. hepsi kendi dunyalarinin tanricalaridir. facebook'ta bi kac erkegin fotografini begenmesiyle, kendisine iltifat etmesiyle, tanrica olduklarina inanirlar. disilik, neden kedilerle ortusturulur biliyor musunuz? bi laf var. bi kopege yemek verirseniz : "aa bu bana yemek veriyor, bu tanri olmali" der. bi kediye yemek verirseniz "aa bu bana yemek veriyor, ben tanri olmaliyim" der.
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 02:04)

tamamen farkli birine asik olmanin nasil isledigini biliyorsunuz artik cat pat. alin size kisaca formule edeyim : "yarim saat boyunca birbirinizin hayatindaki cok ozel seyleri konusun". sonra uc dort dakikaligina birbirinizin gozunun icine bakin. bu sirada konusmayin.

bunun deneyini yapan bi doktor var. adini unuttum. 34 dakikalik bir deney. iki tane denegi evlenmis durumda. harbi harbi bunu deneyebilirsiniz. daha once mynetten bi haber okumustum hatirlamiyorum, bi doktor, bilmemkac soruyla kizi nasil tavlayacaginizi anlatiyordu. iste "en kotu cocukluk anin nedir" falan gibi, ozel anilari sorgulayan sorular. bunlar hakkinda konustuktan sonra yakinlasildigi hissediliyor.

daha onceki basligim (bkz: kızların zihnini nasıl manipüle etmek)'te olayi iyimser bir dille anlattim. kizlarin tavlanacagina yonlendirdim insanlari. ama bunu yapmak istemiyorum. gercekci olmak istiyorum. isin aci yani ne biliyor musunuz, siz bu bilgileri kizlari tavlamak icin kullanmayacaksiniz. cunku bu bilgiler tamamen ne kadar basit, islevsiz varliklar olduklarini gosteriyor. oncelikle ask'in boslugundan bahsediyoruz..

bu gecelik birakiyorum arkadaslar. yorumlari duzenli takip ediyorum. hepinize cok tesekkur ederim. yarin gece gorusuruz. yorumlarinizi/onerilerinizi bekliyorum.
(gotunden bosalan adam ?, 21.11.2011 02:12)

bu baslikta hayattaki sorunlarin bi yerde hep kadinlardan kaynakligini goreceksiniz. ve kadinlar'i siklememeye basladiginizda, gercekten degersiz varliklar oldugunu gordugunuz zaman, hayatiniza aci degil sadece mutluluk katacaklar.

eski yaziyi neden tamamlamadigima dair cok fazla soru geldi. onu aciklayayim oncelikle. oncelikle araya bir cok hayati olay girdi, girme firsati bulamadim, kafami toparlayamadim. ondan sonra nickini vermeyecegim biri bana mail atti, asiri depresif bir maildi. ona yol gostermeye calistim elimden geldigince. ama iliskilerine dair cok az sey bildigim icin, soyledigim teknik ise yaramadi. ondan sonra cocugun ortak arkadaslarindan gelen maillerle, intihar ettigini ogrendim. kendisi mide yikamasiyla atlatti durudu, aradim, konustum da. o gun yaziyi kesmeye karar verdim. gercekten gercekten butun umutlarini, hayatlarini baglayanlar oldugunu gordum. bu yazi dizisiyle bir nevi gunah cikariyorum. hayatta kadinlara deger vermenin sacmaligini, ne kadar gereksiz yaratiklar oldugunu, sevgi/ask'a dair dunyada hicbir sey bulunmadigini, her seyin belli formullerin sonucu oldugunu anlattiktan sonra tamamlarim belki o yaziyi.
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 00:31 ~ 00:32)

(bkz: kızların zihnini nasıl manipüle etmek) basligini okumadiysaniz eger, okumayin, bu basligi takip edin. oncelikle burada yazilanlari sindirmeniz gerekiyor. eger temelsiz bi sekilde okunursa o baslik, cok ciddi sonuclara yola acabiliyor. oncelikle kizlar konusunda temel bi vizyonun oturtulmasi gerekiyor.

bazilarina goruslerim cok sert gelecek olabilir. ama allah askina, onceki iliskilerinizde ne kadar dolu dolu, ne kadar stressizdiniz, mutluydunuz tatminkardiniz, ne kadar her seyin farkindaydiniz.. en basta dedigim gibi, gercekler kolay degildir, acik bi zihin ister. tum goruslerimi kabul etmek zorunda degilsiniz, takildiginiz yerleri yazin, tartisiriz/konusuruz. sacmalamis amina kodumun cocugu dediginiz yeri de dikkatle okuyun, devam edin. paramparca gorunecek hersey yazi bitince kafanizda sekillenecek.
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 00:42)

yazi boyunca kisaca anlatacaklarimi ozetlersek :

1) sevgi/ask diye bir sey yoktur, disinin tek sevdigi sey kendisidir.
2) hayattaki sorunlarin buyuk cogunlugu dogrudan veya dolayli disilerle ilgilidir.
3) kizlar, sorun yaratmalarina izin vereceginiz kadar bile muhatap olunacak varliklar degiller.

kazanacaklariniz :
*kizlara karsi simdiye kadar hissetmediginiz kadar ozguvene sahip olacaksiniz.
*bi iliskiyi asla uzulmenize firsat vermeden nasil surdurebileceginizi ogreneceksiniz.
*mutluluk, rahatlik. hafifleyeceksiniz. onlarca sorundan, kafanizda donup duran problemden kurtulacaksiniz.

kaybedecekleriniz :
*safliginiz.. teker teker her kiza nasil politik oynamaniz gerektiginizi anlatacagim. profesyonel yalanci olacaksiniz.
*hayalleriniz. "aman bi yuva kurayim, ay bitanecik karicigim olsun, hayatimin askini bulayim".. falan filan.. bunlarin hepsine gotunuzle gulecek hale geleceksiniz.
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 00:52)

"sevgi/ask diye bir sey yoktur"den baslayalim.

sevgi/ask'in temellerine inelim ve butun temellerini cokertelim. ask olgusu, ask nedir, ask kavrami siz daha ilkokula bile baslamadan olusur kafanizda.

en basta anneniz, hayatinizdaki ilk kadin modelidir. anneniz size karsiliksiz sevgi sunmustur. en basindan beri sizi sevmistir. ilk sevgiyi ogrendiginiz kisi annenizdir. simdi bu anne sevigisini inceleyelim istiyorum. ilk opucuklerinizi annenizden almissinizdir. size ilk sevgi sunan annenizdir.

ve toplum siz buyuyene kadar size sikik yalanlarini asilar. simdi butun bu yalanlari kiracagiz.
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 00:59)

butun disileri anlayabilmek icin, oncelikle onlarin en kutsal sevgisine goz atmamiz gerekiyor.

hayvanlarda goreceginiz uzere disi bir cocuk dogurur. sonra onunla bol bol vakit gecirir. onu yalar, koklar falan. insanlarda da ayni sekilde bu durum. askla/zekayla/sevgiyle alakasi olmayan hormonal bir surec. bu, "cocugu sahiplenme" asamasidir. bu seviyeden sonra artik arada bag kurulur.

bu hormon o kadar etkilidir ve dogumdan sonra fazla salgilanir ki, anne hemen cocugu gormek ister. bebegin vucuduna dokunur, cocugun parmaklarini filan sayar.

ve bu hormon insani asiri sevgi dolu bir hale getirir.
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 01:04)

burada kitaplarda soylenmeyen, ya da tibbi terimlerle kafa siken, okunmaz halde, okuyanin anlamadigi cok seyi acik ve net bi sekilde anlatiyorum. soyledigim seyleri gotumden sikmiyorum, hepsi bilimsel altyapisi olan seyler.

size cogu insanin bilmeden oldugu, kadinlarla ilgili cok buyuk bir sir verecegim. cevrenize dikkat edin, ayri olan evli ciftlerin %90'i tek cocukludur.

bunun nedeni nedir biliyor musunuz? ¨

bebek, anne'ye hayatinin en buyuk orgazmlarindan birini yasatir (evet, ayni hormonlar salgilaniyor). anne sevgisi (butun hayvanlarda da oldugu uzere) bu hormonlar aracigiliyla pekisir. ve ondan sonra, kadin, kocasi tarafindan tatmin edilememeye baslar. kadin, cok buyuk bir zevk yasamistir. bu yuzden, genellikle aileler 2. cocugu yapmazlarsa, 1. cocuktan sonraki 10 yillik diliminde ayrilirlar. bosanmalarla icice biriyseniz, butun bunlara tanik olmussunuzdur.

cevrenizde ilk cocugunu yapmis ciftler, 2. cocugunu yapmazsa ne olacagini dikkatle takip edin (mutlaka dis etkenler cok onemli faktorler, ama %90 oraninda bu genelleme dogrudur, ve anlattigim sebepten kaynaklanir)
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 01:10 ~ 01:11)

her neyse, cocuk dogar, ve anne bebegini oper. hem kokusunu almis, tenini hissetmis, hem de tadini almistir. bu hizlica gelisen hormonal bi baglanma surecidir. bebegi o anda o kadar cok tanimaya odaklanir ki, aglamasini hemen diger cocuklardan ayiracak hale gelir.

bu hormon, yillarca anne sevgisini cocuga karsi ayakta tutacaktir.

ve daha sonra sut bagi olsun, cocugun, anneye cesitli hormonlari salgilatmasina yardimci olmasi sonucu anne ve cocuk arasinda bag gelisir, buyur.

dikkat ederseniz olayin sadece hayvansal yonunu anlattim. bir de bu olayin psikolojik altyapisi var. "aman benim cocugum, ben bunu sevmeliyim, kendimi ona kaptirmaliyim, anne cocugunu sever, annem de beni sevmisti" falan filan, uzerinde sayfalarca yazilabilecek nedenler.

simdi burada dikkatinizi bir noktaya cekecegim.

anneniz sizi neden sevdi? gercekten sevilecek bir insan oldugunuz icin mi, yoksa sevmeye programlandigi icin mi? peki ya dunyada en sinir oldugunuz insani dusleyin, veya annenizin en sinir olacagi insani. anneniz sizi degil de onu dogursaydi, onu daha mi az sevecekti? annenizin sizi sevmesindeki etkenler arasinda "siz" var misiniz?
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 01:20)

bu anne konusu benim icin en hassas konuydu. cunku gercekten bu konularda konusmak cok zor. cok sukur atlattim artik. herhalde okuyanlarin yuzde doksani falan elenmistir diye dusunuyorum * . ama inanin sikimde degil, burada bi kisi beni okumaya devam etse, onun icin yazmaya devam edecegim.

ben manipulasyon yazisini yazdigimda bana ozel site acanlar oldu, alan adi alanlar oldu. ne bileyim sponsorluk teklif edenler, ozel forum acalim diyenler, kitabini yaz diyenler falan filan.. bunlarin hicbirini istemiyorum. cunku ben inci sozlugun potansiyelini seviyorum, cunku burada hepimiz ayni bokun icerisindeyiz.

yazarken hicbir kazancim yok. lutfen amcik amcik elestirmeden once biraz bu konuyu dusunun. ben neden vakit ayirip bunlari yaziyorum. bes kurus cebime girmiyor bunlardan, aksine baskalarinin cebine para giriyor.

"cok genelleme yapiyorsun" falan diyen var. evet haklisiniz, daha da bir suru genelleme yapacagim. ama siz bunlara takilmayin, annesiz buyumus olabilirsiniz, veya iste bin tane olasilik olabilir. sadece gruba dikkat kesilin. burada cumle cumle soylediklerimi "herkes icin dogrudur" diyip ispatlamayacagim, boyle bi gayem yok. amacim sadece olaya farkli acidan bakip, gunumuz duzenin kurdugu sikik yalanlari yikmak.

hatirliyorsaniz bu altbasliktayiz :
1) sevgi/ask diye bir sey yoktur, disinin tek sevdigi sey kendisidir.

simdi bu cumleyi daha iyi anliyorsunuzdur. size "seni seviyorum" diyerek ilk yalani soyleyen kisi anneniz oldu. hicbir kiz hicbir erkegi sevemez, olay tamamen hormonal ve kisisel sartlanmalarla ilgili.
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 01:27)

annemizle birlikte sevgiyi tanidik. simdi toplumdan ask'i nasil ogrendigimize bi goz atalim. kucuklukten beri ask temali filmler izliyoruz, sarkilar dinliyoruz. allah askina, ask kadar para yapan baska piyasa var mi? amator her sairin onlarca askla ilgili siiri var. kendini tanimayan, iliskileri bilmeyen herkesin ask hakkinda yorumu var. kac tane populer yazar onlarca para kazaniyor bu zirvalardan.. kucuklukten beri bizi sartlamaya calismalari gayet normal. bu yalanlarla buyutulmus insanlar, annelerimiz bize ilk yalani ogrettiler.

her seyin yalan oldugunu dusunun. bokun icinde yasiyoruz. aydinlanmaniz istenmiyor, cunku kimsenin isine gelmiyor bu durum. bu yaziyla bilrikte daha onceki sorunlarinizin ne kadar basit oldugunu goreceksiniz. her sey aslinda o kadar acik ama o kadar karmasiklastiriliyor ki, herkesin kafasi karisiyor.

"evlendigini gormeden olmek istemiyorum", "abi bu kiz melek gibi, ben bununla evlenicem".. allah askina.. kimsenin sizi sikledigi yok, tamamen kendi sartlanmalari ve hormonlari tarafindan kontorl ediliyor disiler. bu yuzden de onlari elde etmek cok kolay olacak yaziyi okuduktan sonra. ama "gercekten" elde ettiginiz seyin hicbir sik olmadigini, kadinlarin sizin hayvansal zevkleriniz, psikolojik tatminlikleriniz disinda hicbi sike hitap etmedigini goreceksiniz.
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 01:35)

artik olayin cocuksal bolumunu biliyorsunuz. simdi bu cocukca sartlanmalarin neye sonuc actigina bakalim : "evlilik".

evlilik denilen sey nedir allah askina? devletin "birbirinizle sikisebilirsiniz, ve baska birileriyle iliski yasamaniz dogru degildir" demesidir. bu durum devletin cikarinadir cunku daha kolay takip altina alinirsiniz, uzerinizden daha fazla para elde edilir. bu yuzden devlet ask'i bu sekilde resmilestirmistir.

ortalama bi cifte bakalim. erkek, duzenli bi cinsel hayat ister, yorulmustur. toplumun karsisinda adam olmak ister. ailesine "bakin ben buyudum:(( yuva bile kurdum :((" demek ister. bi sekilde hatayla evlenir. bu tamemen disinin kolesi olmaktir. cunku evlenmeyi asil onlar ister. cunku sizi kontrol altina almak isterler.
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 01:45)

her neyse, ciftimiz evlenir. erkek, dogasi geregi baska tatlar aramaya meyillidir. kendi dogasini bozmak icin elinden geleni sartlar, kadin erkegi sindirebildigi kadar sindirir. erkegin hicbir kizin ilgisini cekmemesi icin elinden geleni yapar. sonra ne olur biliyor musunuz? kiz da ilgisini kaybeder. cunku butun kizlar, baska kizlarin ilgisini ceken erkeklere ilgi duyarlar. bu cumleyi aciklamayacagim, herkes bunun farkindadir zaten.

kiz surekli erkegin basinin etini yer (ilgisini kaybetmistir). erkek kacamak aldatmalar yapar. erkegin sucluluk psikolojisi, karisinin basinin etini yiyip durmasi, aralarinda sorunlar olusmasini saglar.

en sonunda sokakta yuruyen mini etekli torunu yasindaki kizlara bakan amcalar dogar. "uzak"lari anlatan romanlar okuyan amcalar dogar. "uzaga gitmek" isteyen, kurtulmak isteyen. karisini terk eden amcalar dogar, karisini doven amcalar dogar. sonsuz, cozulemeyecek sorun yiginlari olusur.

dunyada bir tane bile saglikli psikolojiye, cinsel guce sahip olup da karisini aldatmayan erkek yoktur. illa birini sikmese de, kafalarindaki fantezilerle yuzlerce kere karilarini aldatirlar. uzun sure devam edip de mutlu olan evlilik yoktur, mutlu gozukmeye calisan ciftler vardir.

iste ortalama ciftler hayatini boyle siker.

hani bunun neresinde ask?
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 01:59)

1) sevgi/ask diye bir sey yoktur, disinin tek sevdigi sey kendisidir.

ilk cumleyi cat pat anlattigimi dusunuyorum. daha sonraki konularda da bunu defalarca goreceginiz icin daha fazla ustunde durmayacagim.

simdi, disinin bencilliginden. sevgisinin size degil, tamemen kendisine oldugundan bahsedelim.

insanlar bencildir. "baskalarini dusunme" yalan, aldatmadir. isbirligi/dayanisma enayiliktir. rekabet dogal, savas kacinilmazdir. insan dogasindaki "kotuluk", "iyilik"ten daha gucludur.





oruslerim basta ucuk gelebilir arkadaslar. ama beni sozlukte taniyan bir suru kisi var, ruhsal anlamda gayet saglikli, kaliteli iliskileri olan biriyim. sadece belki ilk defa duydugunuz/dusundugunuz icin sert gelecektir. yavas yavas da pekisecektir zaten.

insanlik bu konuda bir suru fikre sahip. platodan beri mantiksizlik, gunahlar ve adilik hakkinda bir suru portreler olusturuldu. yikici tutkularimiz olmasa, olumcul gunahlarin ne anlami olurdu?

bu konu hakkinda yuzlerce entry girebilirim. ama sikici ve felsefik gelebilir, konu cok dagilabilir. o yuzden toparlayayim.

genel olarak, bi kiz size "seni seviyorum" diyorsa eger, ilk dusuneceginiz sey, sizi ne kadar tanidigi olsun. kendinizi ne kadar lanse ettiniz, ne kadarini anlayabildi, ne oldugunuzu nereden bilebilir ki sizi sevebilsin? eger sizi taniyorsa, ve olumlu buldugu seyler varsa, bu tamamen kendi cikarlari ugrunadir.

bi kiz asla isin ozunde "sizi sevemez". iste bu yuzden de kizlari tavlamak cok kolaydir. cunku onlar sizi sevdiginizi sanar, halbuki kendini seviyordur. sizin de onun kendisini sevmesine yardimci olmaniz gerekiyor.

bi kiz "seni seviyorum" diyorsa, bunun anlami "kendimi sevmemi sagliyorsun"dur. kesinlikle ama kesinlikle hayatiniz boyunca bu yalana kanmayin, bu onlarin en buyuk kozudur.
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 02:06)
#64378643 paylaş şikayet et
"bugun yasli bi kadina karsidan karsiya gecmesi icin yardim ettim."

bunu soyleyen bi insana, vay be ne iyimser deriz degil mi. bunu soyleyen insan yasli kadina mi iyilik yapmistir, yoksa "yasli kadina iyilik yaptim" diye kendi kendine mi? daha iyi hissedebilmek, yaptigi kotuluklerin gunahini cikartabilmek icin mi yapmistir bunu?

soyle uc bi anlayisla belki aciklayabilirim : "ben dilenci olsam, dilenmek yerine orospuluk yapardim. cunku insanlar bana karsiliksiz para verirlerse, benim uzerimden kendi kendini iyi hissetmis olurlar. ama karsiligini alirlarsa, beni kullanmis olmazlar".

aciklayabildim mi bilmiyorum, kadinlarin "seni seviyorum"unun aslinda "beni seviyorum, sen de bunu hatirlatiyorsun, tesekkur ederim"den ote bir anlam icerdigini. bu kadar kisa zamanda kocaman bi zihnin isleyisini anlatmak zor oluyor. yazinin ilerleyen yerlerinde bunu cok iyi pekistiren ornekler verecegim.

peki, insan dogasinin bu "bencilligini" kabul edemeyecek kadar bencil misiniz? "hayir yaaa, bencil degilim ben :(, ayse de bencil degil :(" diye hala kendi anlik mutlulugunuz icin kendinizi tatmin mi edeceksiniz.
(gotunden bosalan adam ?, 22.11.2011 02:17)

2) hayattaki sorunlarin buyuk cogunlugu dogrudan veya dolayli disilerle ilgilidir.
3) kizlar, sorun yaratmalarina izin vereceginiz kadar bile muhatap olunacak varliklar degiller.

2 yorum:

  1. https://alfaloji.net
    Erkeklere özel kişisel gelişim ve ilişkilere dair bilgilerin paylaşıldığı forumumuz açıldı.

    YanıtlaSil